Facultatea  de Psihologie și Științele Educației – Universitatea București, organizează în 25-26 septembrie 2017 două sesiuni de lucru în cadrul etapei de extindere a Proiectului RodaWell – Centrul român-danez pentru starea de bine a copiilor în mai multe școli din țară.

 

Astfel, 21 de noi  unități școlare din București (învățământ preșcolar și învățământ primar din sectoarele 1 și 5 ale Capitalei), Buzău (o entitate)  și Focșani (două unități școlare) vor fi invitate ca pe parcursul celor două zile să înceapă dezvoltarea planurilor de acțiune ce vor fi aplicate, în aceste școli, în faza de extindere a proiectului.

De asemenea, școlile și grădinițele deja implicate în proiect vor fi invitate să își prezinte planurile de acțiune implementate, experiențele acumulate și schimbările desfășurate în proiect, facilitând dialogul și diseminarea bunelor practici dezvoltate alături de echipa Proiectului RodaWell.

Proiectul Rodawell a fost lansat din inițiativa Facultății de Psihologie și Științele Educației  din  Universitatea București, fiind  finanțat de Fundaţia Velux și implementat  în parteneriat cu VIA University College din Danemarca, cu susținerea Ministerul Educației  Naționale și  Agenției Române pentru Asigurarea Calității în Învățământul Preuniversitar (ARACIP).

Obiectivul proiectului este de a crește gradul de incluziune și generarea de performanță în învățare prin accentuarea dimensiunii de bunăstare psihologică (wellbeing) a copiilor din grădinițe și școli. În acest sens, cadrele didactice din unitățile pilot beneficiază de servicii integrate de îmbunătățire a strategiilor educaționale prin intermediul  Centrului Educațional Româno-Danez pentru bunăstarea copiilor – Romanian Danish Center for Children’s Wellbeing – RodaWell.